• Postanowienia ogólne.
    • Przystanek Dom Sp. z o.o. (“Sklep”) zapewnia dostawę produktów zakupionych w ramach Sklepu, wyłącznie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Wyjątkiem może być wysyłka poza granice kraju, po wcześniejszym ustaleniu tego z obsługą sklepu pod adresem sklep@przystanekdom.pl
    • Sklep zapewnia następujące sposoby dostawy, w zależności od wyboru Klienta:
      – kurier,
      – usługę transportową DTS z wniesieniem
      – odbiór osobisty.
    • Strony uzgadniają, że standardowy termin realizacji zamówienia (rozumiany jako wysyłka produktu z magazynu Sklepu) to maksymalnie 24 godziny od zaksięgowania wpłaty („Standardowy Termin Realizacji”).
  • Kurier
    • W przypadku wybrania przez Klienta dostawy przez kuriera, Sklep zobowiązuje się do wysłania Zamówienia ze swojego magazynu centralnego niezwłocznie po zaksięgowaniu płatności za to Zamówienie na rachunku bankowym Sklepu.
    • W przypadku, gdy płatność, o której mowa powyżej, zostanie zaksięgowana do godziny 11:00, Sklep wyśle Zamówienie do Klienta tego samego dnia roboczego.
    • Niezależnie od powyższego, Sklep zobowiązuje się, że Zamówienie zostanie dostarczone do wskazanego przez Klienta miejsca nie później niż piątego dnia roboczego po wysłaniu Zamówienia z magazynu centralnego Sklepu.
    • Dostawę kurierem Sklep zrealizuje za pomocą jednego z poniższych serwisów kurierskich:
      – DPD (Zamówienia małogabarytowe np. oczyszczacze powietrza). Dostawa będzie realizowana w dni robocze w godzinach od 9:00-17:00.
      – DTS (Zamówienia zawierające Produkty wielkogabarytowe, np. kuchnie, lodówki itd.). Dostawa będzie realizowana w dni robocze w godzinach od 9:00-20:00.
    • Sklep zastrzega, że opisane w pkt. powyżej, zasady dostawy Zamówień odnoszą się do standardowego sposobu dostawy („Dostawa Standardowa”).
    • Wszelkie dostawy realizowane zgodnie z odmiennymi wskazaniami Klienta traktowane będą jako „niestandardowe” i podlegać będą dodatkowym warunkom (w szczególności: dodatkowej opłacie, którą ponosił będzie Klient), opisanym w poniższej tabeli.
Rodzaj paczkiPaczkaPaczka
Nazwa usługi dodatkowejKoszt DPD bruttoKoszt DTS brutto
Dostawa w wybranych godzinach 8:00-12:00, 12:00-16:00brak36,00 zł
Dostawa w wybranych godzinach 16:00-20:00brak48,00 zł
Dostawa w wybrany dzieńbrak13,00 zł
Dostawa z wniesieniem, rozpakowaniem, ustawieniem, wyniesieniem śmieci do śmietnika komunalnego udostępnionego przez odbiorcębrak99,00 zł
Odbiór zużytego sprzętu AGD – opcjonalniebrakW cenie usługi z wniesieniem
  • Odbiór osobisty
    – W przypadku wybrania przez Klienta odbioru osobistego Zamówienia, Sklep zobowiązuje się umożliwić Klientowi taki odbiór w punkcie odbioru w godzinach: od poniedziałku do piątku – 9:00-17:00
    Kobyłka 05-230, ul. Ejtnera 28b/1, adres e-mail: sklep@przystanekdom.pl, telefon kontaktowy: 515818855.
    – Sklep zapewnia, że odbiór Zamówienia możliwy będzie po otrzymaniu mailowego potwierdzenia, że towar jest gotowy do odebrania.
  • Sposoby płatności
    W ramach Sklepu, Przystanek Dom zapewnia uruchomienie
    i funkcjonowanie na stronie następujących sposobów płatności w celu dokończenia i realizacji zamówienia:
    – Płatność przed wysyłką na rachunek bankowy,
    – Szybka płatność (Przelewy24.pl)
    – Płatność za pobraniem
    – Raty Santander
  • Płatność przed wysyłką na rachunek bankowy
    W przypadku wyboru tego sposobu płatności za Zamówienie, Sklep zobowiązuje się dostarczyć Klientowi wiadomość e-mail z numerem rachunku bankowego, na który Klient powinien przelać należność za Zamówienie.
    Sklep zobowiązuje się zrealizować Zamówienie niezwłocznie po wpływie środków na wskazany Klientowi konto.
  • Szybkie płatności internetowe i mobilne przed wysyłką
    W przypadku wyboru tego sposobu płatności za Zamówienie, Sklep zobowiązuje się umożliwić Klientowi dokonanie płatności za Zamówienie kartą kredytową lub szybkim przelewem w systemie Przelewy24.
    Szczegółowe zasady płatności w powyższy sposób zawarte zostały w regulaminie Przelewy24.pl, dostępnym pod adresem: http://przelewy24.pl/regulamin.
  • Płatność za pobraniem
    W przypadku wyboru tego sposobu płatności, Sklep zobowiązuje się umożliwić Klientowi, dokonanie płatności za towar i usługę przy odbiorze, wybierając usługę kuriera. Kwota pobrania nie może przekraczać 10.000 PLN.
  • Raty Santander
    W przypadku wyboru tego sposobu płatności za Zamówienie, Sklep zobowiązuje się umożliwić Klientowi dokonanie płatności za Zamówienie w systemie ratalnym, pod warunkiem uzyskania przez Klienta pozytywnej decyzji kredytowej.
    Szczegółowe zasady płatności w powyższy sposób zawarte zostały w Regulaminie „eRaty by Santander Consumer Bank S.A.”, dostępnym pod adresem: https://www.santanderconsumer.pl/zakupy-na-raty/raty-w-sklepie-internetowym,1.html
    W przypadku, gdy Klient wybierze płatność poprzez system ratalny “e-Raty Santander Consumer Bank”, jego dane osobowe są przekazywane w zakresie niezbędnym dla realizacji płatności spółce Santander Consumer Bank S.A. z siedzibą we Wrocławiu (53-611 Wrocław, ul. Strzegomska 42C), wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu, Wydział VI Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000040562.