STANDARDY DOSTAW I REALIZACJI

I. Postanowienia ogólne.

1. Operator (Przystanek Dom Sp. z o.o.) zapewnia dostawę produktów zakupionych w ramach Sklepu Vestfrost, wyłącznie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

2. Operator zapewnia następujące sposoby dostawy, w zależności od wyboru Klienta:
3.1. kurier,
3.2. usługę transportową DTS z wniesieniem
3.3. odbiór osobisty.

4. Strony uzgadniają, że standardowy termin realizacji zamówienia (rozumiany jako wysyłka produktu z magazynu Operatora) to maksymalnie 24 godziny od zaksięgowania wpłaty („Standardowy Termin Realizacji”).

II. Kurier

1. W przypadku wybrania przez Klienta dostawy przez kuriera, Operator zobowiązuje się do wysłania Zamówienia ze swojego magazynu centralnego niezwłocznie po zaksięgowaniu płatności za to Zamówienie na rachunku bankowym Operatora.

2. W przypadku, gdy płatność, o której mowa powyżej, zostanie zaksięgowana do godziny 11:00, Operator wyśle Zamówienie do Klienta tego samego dnia roboczego.

3. Niezależnie od powyższego, Operator zobowiązuje się, że Zamówienie zostanie dostarczone do wskazanego przez Klienta miejsca nie później niż piątego dnia roboczego po wysłaniu Zamówienia z magazynu centralnego Operatora.

4. Dostawę kurierem Operator zrealizuje za pomocą jednego z poniższych serwisów kurierskich:
4.1. DPD (Zamówienia małogabarytowe np. oczyszczacze powietrza). Dostawa będzie realizowana w dni robocze w godzinach od 9:00-17:00
4.2. DTS (Zamówienia zawierające Produkty wielkogabarytowe, np. kuchnie, lodówki itd.). Dostawa będzie realizowana w dni robocze w godzinach od 9:00-20:00.

5. Operator zastrzega, że opisane w pkt I oraz II. 1 – 4 powyżej zasady dostawy Zamówień odnoszą się do standardowego sposobu dostawy („Dostawa Standardowa”).

6. Wszelkie dostawy realizowane zgodnie z odmiennymi wskazaniami Klienta traktowane będą jako „niestandardowe” i podlegać będą dodatkowym warunkom (w szczególności: dodatkowej opłacie, którą ponosił będzie Klient), opisanym w poniższej tabeli.

Rodzaj paczkiPaczkaPaczka
Nazwa usługi dodatkowejKoszt DPD bruttoKoszt DTS brutto
Dostawa w wybranych godzinach 8:00-12:00, 12:00-16:00brak36,00 zł
Dostawa w wybranych godzinach 16:00-20:00brak48,00 zł
Dostawa w wybrany dzieńbrak13,00 zł
Dostawa z wniesieniem, rozpakowaniem, ustawieniem, wyniesieniem śmieci do śmietnika komunalnego udostępnionego przez odbiorcębrak99,00 zł
Odbiór zużytego sprzętu AGD – opcjonalniebrakW cenie usługi z wniesieniem

III. Odbiór osobisty

1. W przypadku wybrania przez Klienta odbioru osobistego Zamówienia, Operator zobowiązuje się umożliwić Klientowi taki odbiór w punkcie odbioru w godzinach: od poniedziałku do piątku – 9:00-17:00

Kobyłka 05-230, ul. Ejtnera 28b/1, adres e-mail: sklep@przystanekdom.pl, telefon kontaktowy: 515818855.

2. Operator zapewnia, że odbiór Zamówienia możliwy będzie po otrzymaniu mailowego potwierdzenia, że towar jest gotowy do odebrania.

V. Sposoby płatności

1. W ramach Sklepu Vestfrost zapewnia na stronie Operatora uruchomienie i funkcjonowanie następujących sposobów płatności w celu dokończenia i realizacji zamówienia:
a) Płatność przed wysyłką na rachunek bankowy,
b) Szybka płatność (Przelewy24.pl)

c) Płatność za pobraniem
d) Raty Santander

a) Płatność przed wysyłką
1. W przypadku wyboru tego sposobu płatności za Zamówienie, Operator zobowiązuje się dostarczyć Klientowi Sklepu Vestfrost wiadomość e-mail z numerem rachunku bankowego, na który Klient powinien przelać należność za Zamówienie.
2. Operator zobowiązuje się zrealizować Zamówienie niezwłocznie po wpływie środków na wskazany Klientowi konto.

b) Szybkie płatności internetowe i mobilne przed wysyłką
1. W przypadku wyboru tego sposobu płatności za Zamówienie, Operator zobowiązuje się umożliwić Klientowi Sklepu Vestfrost dokonanie płatności za Zamówienie kartą kredytową lub szybkim przelewem w systemie Przelewy24.
2. Szczegółowe zasady płatności w powyższy sposób zawarte zostały w regulaminie Przelewy24.pl, dostępnym pod adresem: http://przelewy24.pl/regulamin .

c) Płatność za pobraniem
1. W przypadku wyboru tego sposobu płatności, Operator zobowiązuje się umożliwić Klientowi Sklepu Vestfrost, dokonanie płatności za towar i usługę przy odbiorze, wybierając usługę kuriera. Kwota pobrania nie może przekraczać 10.000 PLN.

d) Raty Santander

1. W przypadku wyboru tego sposobu płatności za Zamówienie, Operator zobowiązuje się umożliwić Klientowi Sklepu Vestfrost dokonanie płatności za Zamówienie w systemie ratalnym, pod warunkiem uzyskania przez Klienta pozytywnej decyzji kredytowej.
2. Szczegółowe zasady płatności w powyższy sposób zawarte zostały w Regulaminie „eRaty by Santander Consumer Bank S.A.”, dostępnym pod adresem: https://www.santanderconsumer.pl/zakupy-na-raty/raty-w-sklepie-internetowym,1.html

W przypadku, gdy Klient wybierze płatność poprzez system ratalny “e-Raty Santander Consumer Bank”, jego dane osobowe są przekazywane w zakresie niezbędnym dla realizacji płatności spółce Santander Consumer Bank S.A. z siedzibą we Wrocławiu (53-611 Wrocław, ul. Strzegomska 42C), wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu, Wydział VI Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000040562.