- Postanowienia ogólne.
- Przystanek Dom Sp. z o.o. (“Sklep”) zapewnia dostawę produktów zakupionych w ramach Sklepu, wyłącznie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Wyjątkiem może być wysyłka poza granice kraju, po wcześniejszym ustaleniu tego z obsługą sklepu pod adresem sklep@przystanekdom.pl
- Sklep zapewnia następujące sposoby dostawy, w zależności od wyboru Klienta:
– kurier,
– usługę transportową DTS z wniesieniem
– odbiór osobisty. - Strony uzgadniają, że standardowy termin realizacji zamówienia (rozumiany jako wysyłka produktu z magazynu Sklepu) to maksymalnie 24 godziny od zaksięgowania wpłaty („Standardowy Termin Realizacji”).
- Kurier
- W przypadku wybrania przez Klienta dostawy przez kuriera, Sklep zobowiązuje się do wysłania Zamówienia ze swojego magazynu centralnego niezwłocznie po zaksięgowaniu płatności za to Zamówienie na rachunku bankowym Sklepu.
- W przypadku, gdy płatność, o której mowa powyżej, zostanie zaksięgowana do godziny 11:00, Sklep wyśle Zamówienie do Klienta tego samego dnia roboczego.
- Niezależnie od powyższego, Sklep zobowiązuje się, że Zamówienie zostanie dostarczone do wskazanego przez Klienta miejsca nie później niż piątego dnia roboczego po wysłaniu Zamówienia z magazynu centralnego Sklepu.
- Dostawę kurierem Sklep zrealizuje za pomocą jednego z poniższych serwisów kurierskich:
– DPD (Zamówienia małogabarytowe np. oczyszczacze powietrza). Dostawa będzie realizowana w dni robocze w godzinach od 9:00-17:00.
– DTS (Zamówienia zawierające Produkty wielkogabarytowe, np. kuchnie, lodówki itd.). Dostawa będzie realizowana w dni robocze w godzinach od 9:00-20:00. - Sklep zastrzega, że opisane w pkt. powyżej, zasady dostawy Zamówień odnoszą się do standardowego sposobu dostawy („Dostawa Standardowa”).
- Wszelkie dostawy realizowane zgodnie z odmiennymi wskazaniami Klienta traktowane będą jako „niestandardowe” i podlegać będą dodatkowym warunkom (w szczególności: dodatkowej opłacie, którą ponosił będzie Klient), opisanym w poniższej tabeli.
Rodzaj paczki | Paczka | Paczka |
Nazwa usługi dodatkowej | Koszt DPD brutto | Koszt DTS brutto |
Dostawa w wybranych godzinach 8:00-12:00, 12:00-16:00 | brak | 36,00 zł |
Dostawa w wybranych godzinach 16:00-20:00 | brak | 48,00 zł |
Dostawa w wybrany dzień | brak | 13,00 zł |
Dostawa z wniesieniem, rozpakowaniem, ustawieniem, wyniesieniem śmieci do śmietnika komunalnego udostępnionego przez odbiorcę | brak | 99,00 zł |
Odbiór zużytego sprzętu AGD – opcjonalnie | brak | W cenie usługi z wniesieniem |
- Odbiór osobisty
– W przypadku wybrania przez Klienta odbioru osobistego Zamówienia, Sklep zobowiązuje się umożliwić Klientowi taki odbiór w punkcie odbioru w godzinach: od poniedziałku do piątku – 9:00-17:00
Kobyłka 05-230, ul. Ejtnera 28b/1, adres e-mail: sklep@przystanekdom.pl, telefon kontaktowy: 514 818 855.
– Sklep zapewnia, że odbiór Zamówienia możliwy będzie po otrzymaniu mailowego potwierdzenia, że towar jest gotowy do odebrania. - Sposoby płatności
W ramach Sklepu, Przystanek Dom zapewnia uruchomienie
i funkcjonowanie na stronie następujących sposobów płatności w celu dokończenia i realizacji zamówienia:
– Płatność przed wysyłką na rachunek bankowy,
– Szybka płatność (Przelewy24.pl)
– Płatność za pobraniem
– Raty Santander - Płatność przed wysyłką na rachunek bankowy
W przypadku wyboru tego sposobu płatności za Zamówienie, Sklep zobowiązuje się dostarczyć Klientowi wiadomość e-mail z numerem rachunku bankowego, na który Klient powinien przelać należność za Zamówienie.
Sklep zobowiązuje się zrealizować Zamówienie niezwłocznie po wpływie środków na wskazany Klientowi konto. - Szybkie płatności internetowe i mobilne przed wysyłką
W przypadku wyboru tego sposobu płatności za Zamówienie, Sklep zobowiązuje się umożliwić Klientowi dokonanie płatności za Zamówienie kartą kredytową lub szybkim przelewem w systemie Przelewy24.
Szczegółowe zasady płatności w powyższy sposób zawarte zostały w regulaminie Przelewy24.pl, dostępnym pod adresem: http://przelewy24.pl/regulamin. - Płatność za pobraniem
W przypadku wyboru tego sposobu płatności, Sklep zobowiązuje się umożliwić Klientowi, dokonanie płatności za towar i usługę przy odbiorze, wybierając usługę kuriera. Kwota pobrania nie może przekraczać 10.000 PLN. - Raty Santander
W przypadku wyboru tego sposobu płatności za Zamówienie, Sklep zobowiązuje się umożliwić Klientowi dokonanie płatności za Zamówienie w systemie ratalnym, pod warunkiem uzyskania przez Klienta pozytywnej decyzji kredytowej.
Szczegółowe zasady płatności w powyższy sposób zawarte zostały w Regulaminie „eRaty by Santander Consumer Bank S.A.”, dostępnym pod adresem: https://www.santanderconsumer.pl/zakupy-na-raty/raty-w-sklepie-internetowym,1.html
W przypadku, gdy Klient wybierze płatność poprzez system ratalny “e-Raty Santander Consumer Bank”, jego dane osobowe są przekazywane w zakresie niezbędnym dla realizacji płatności spółce Santander Consumer Bank S.A. z siedzibą we Wrocławiu (53-611 Wrocław, ul. Strzegomska 42C), wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu, Wydział VI Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000040562.